DJVac DJPACK

27 anni di esperienza di fabricazione
page_banner

Perchè scegliteci per a macchina di imballaggio in vacuum

img (2)

Parlendu di a macchina di imballaggio in vacuum, avemu da parlà di a nostra macchina.Semu i primi pruduttori di macchine per imballaggi in vacuum in Cina.Hè per quessa chì i nostri marchi, DJVAC è DJ PACK, sò populari cù i clienti.Da e macchine di imballaggio in vacuum da tavola à e macchine di imballaggio automatiche, facemu un grande successu attraversu sforzi incessanti.

Sempre una opzione adatta per voi.

"Aghju bisognu di una macchina di imballaggio in vacuum da tavola"

"Ok, quale avete bisognu, una grande o quella petite?Avete bisognu di imballaggi in vacuum doppiu sigillatu?Vulete una macchina di imballaggio in vacuum flush gas?"

"Aghju bisognu di una macchina di imballaggio in vacuum à pavimentu".

"Ok, quale hè a dimensione di a vostra borsa, vi cunsigliu per una adatta per voi."

"Aghju bisognu di una doppia macchina di imballaggio in vacuum."

"Ok, avemu cinque mudelli di macchine diverse, quale avete bisognu?"

Questu hè solu una parte di a nostra macchina.Producemu tavulinu, tipu di pavimentu, tipu verticale, doppia camera, cunflittu, in linea, esterni, macchina automatica di imballaggio in vacuum, è cusì.

Inoltre, avemu bisognu di parlà di a macchina stessa.

1. Sistema di cuntrollu: U pannellu di cuntrollu PLC furnisce parechji modi di cuntrollu per a selezzione di l'utilizatori.

2. Materiale di Structure Principale: 304 inossidabile.

3. Hinges on Lid: I cerniere spiciali di risparmiu di travagliu nantu à u coperchiu riducenu significativamente l'intensità di u travagliu di l'operatori in u travagliu di dally, cusì chì manighjanu cun facilità.

4. Guarnizione di coperchio "V": A forma di guarnizione di coperchio di camera di vacuum fatta di materiale d'alta densità guarantisci a prestazione di sigillatura di a macchina in u travagliu di rutina.A cumpressione è a resistenza à l'usura di u materiale estende a vita di serviziu di a guarnizione di u coperchiu è riduce a so frequenza cambiante.

5. Heavy Duty Casters (With Brake): I casters heavy-duty (cù frenu) nantu à a macchina presentanu un rendimentu di carica superiore, cusì chì l'utilizatore pò spustà a macchina cun facilità.

6. Esigenze elettriche è plugs puderia esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.

7. U flussu di gas hè opcional.

U funziunamentu di u pannellu di cuntrollu

Accendi è poi appughjà u buttone "on", quandu avemu appughjà u "set" pudemu sceglie "vacuum, gas, sealing and cooling" quattru funzioni, è dopu avemu appughjà "AUMENTA" è "DECREASE" per aghjustà u tempu ciò chì avemu. bisognu.In più, pudemu attente à u buttone rossu "STOP", pudemu piantà a macchina in ogni mumentu.

img (1)

Tempu di Postu: Feb-21-2022