DJVac DJPACK

27 anni di esperienza di fabricazione
page_banner

Chì ghjè u Packaging in Atmosfera Modificata?

L'imballaggio in l'atmosfera mudificata, chì hè ancu chjamatu MAP, hè una nova tecnulugia per a preservazione di l'alimentu frescu è adopta una mistura protettiva di gas (diossidu di carbonu, ossigenu, nitrogenu, etc.) per rimpiazzà l'aria in u pacchettu.
L'imballaggio in l'atmosfera mudificata usa i diversi roli di diversi gasi protettivi per inibisce a crescita è a ripruduzzione di a maiò parte di i microrganismi chì causanu a deteriorazione di l'alimentariu, è riduce a rata di respirazione di l'alimentu attivu (alimenti vegetali, cum'è frutti è ligumi), in modu di mantene l'alimentu frescu è prolong. u periodu di conservazione.

Comu tutti sapemu, a proporzione di gasi in l'aria hè fissa.78% di azotu, 21% di ossigenu, 0,031% di diossidu di carbonu, è altre gasu.MAP pò cambià a proporzione di gasu per mezu di i mezi artificiali.L'effettu di u diossidu di carbonu hè chì frena a crescita di bacteria è fungus, in particulare durante a fase iniziale di u so crescita.U gasu chì cuntene 20% -30% di diossidu di carbonu cuntrolla positivamente a crescita di bacteria in un ambiente di bassa temperatura, 0-4 gradi.Inoltre, u nitrogenu hè unu di i gasi inerti, pò impedisce l'oxidazione di l'alimenti è impedisce a crescita di u moldu.L'effettu di l'ossigenu per l'alimentariu hè di mantene u culore è impedisce a ripruduzzione di bacteria anaerobica.Comparatu cù l'imballaggio di a pelle di vacuum da l'angolo di culore, l'effettu di mantenimentu di u culore di MAP hè ovviamente più grande di VSP.MAP pò mantene a carne rossa brillanti, ma a carne diventerà lavanda.Questu hè u mutivu per quessa chì parechji clienti preferanu MAP food.

I vantaghji di a macchina MAP
1. L'interfaccia umanu-urdinatore hè cumpostu di PLC è un touch screen.L'operatori ponu stabilisce i paràmetri di cuntrollu.Hè cunvenutu per l'operatori per cuntrullà è hà una bassa rata di fallimentu.
2. U prucessu di imballaggio hè quellu vacuum, gas flush, seal, cut, and then pick trays up.
3. U nostru materiale MAP machines 'hè in acciaio inox 304.
4. A struttura di a macchina hè compactu è faciule d'opere.
5. U moldu hè persunalizatu, secondu a dimensione è a forma di a tavola.

DJT-400G_Jc800

Tempu di post: Apr-20-2022