DJVac DJPACK

27 anni di esperienza di fabricazione
page_banner

A diffarenza trà a macchina di imballaggio di vacuum di u corpu è a macchina di imballaggio di vacuum doppiu

U corpumacchina di imballaggio in vacuumriscalda a film di imballaggio di u corpu è copre nantu à u pruduttu è u pianu di fondu.À u listessu tempu, a forza di aspirazione di a pompa di vacuum hè attivata sottu à u pianu di fondu, è u filmu di u corpu di u corpu hè pruduttu è incollatu nantu à u pianu di fondu secondu a forma di u pruduttu (cartulina di stampa di culore)., scatuli ondulati o fogli di plastica spuma, etc.).).Dopu à l'imballu, a merchenzie hè strettamente imballata trà u film di u corpu è a piastra di fondu, è l'effettu visuale di l'elevatori cummerciale hè utilizatu per indicà l'imballaggio o l'imballaggio di mantenimentu antisismicu di produzzione industriale.A stratificazione hè forte, l'effettu visuale mostra chì l'effettu hè assai bonu, è u sigillamentu è a difesa sò boni.Impermeabile, antifouling e antiurto.Ampiamente utilizatu in hardware, arnesi speciale, ghjoculi, circuiti è altri cumpunenti elettronichi.Parts auto.Guarnizioni pneumatiche idrauliche.Decorazioni.Prodotti plastichi rinforzati cù fibra di vetru di porcellana.Opere d'arte.Alimentazione è altri campi.
A macchina di imballaggio in vacuum à doppia camera hè una macchina d'imballaggio di piccula è mediana dimensione è l'attrezzatura aduprata per l'imballazione di a pompa di vacuum.L'attrezzatura hà i vantaghji di una funzione eccellente, mantenimentu convenientu, usu cunvene è usu universale.Adatta per sacchetti di imballaggio di cera sottile composita di plastica o sacchetti di plastica d'aluminiu, sacchetti antistatici è altre materie prime per imballaggi flessibili.Imballaggio di pompa di vacuum solidu, liquidu, polvere, apparecchi elettronici viscosi, circuiti, schede SMD, ghjoculi, tè, manciari, frutti freschi, materie prime chimiche, cumpunenti elettronici, strumentazione, etc. I prudutti imballati ponu evità l'ossidazione di l'aria, a crescita di muffa, corrosione, umidità, vibrazione, assicurazione di qualità è refrigerazione, è aumentanu u periodu di almacenamiento di l'equipaggiu.
A diferenza dipende da:
1. Diverse materie prime di imballaggio: i materiali di imballaggio di a macchina di imballaggio di vacuum à doppia camera o di l'imballaggio di vacuum esternu sò sacchetti di imballaggio in vacuum, mentre chì i sacchetti di materia prima di imballaggio di a macchina d'imballaggio di vacuum montata in corpu sò film PE è materiale di film roll. .Questu hè ancu assai faciule da distingue dopu à l'imballu.
2. Different principii: In generale, a macchina di imballaggio di vacuum hè ligata inseme secondu a strettezza, è a macchina di imballaggio di vacuum montata in u corpu hè brusgiata secondu u tubu di riscaldamentu elettricu.A macchina di imballaggio in vacuum à doppia camera hà solu un studiu persunale.A film plastica hè appiicata à u corpu secondu a diferenza di pressione di i 2 sistemi di vacuum.
3. U prezzu di l'imballaggio in vacuum hè diversu: perchè u prucessu di pruduzzione di l'imballaggio in vacuum in u corpu hè cumplicatu è u costu di u produttu hè altu, u prezzu di l'imballaggio in vacuum hè un pocu più altu ch'è quellu di u vacuum. macchina generale di imballaggio in vacuum.
A macchina di imballaggio di u vacuum di u corpu hè un novu tipu di tecnulugia di imballaggio di u produttu, l'imballaggio di u corpu pò aumentà a vita di i prudutti.Chjara insights 3D.Ùn hè micca faciule di disperse, è e merchenzie imballate anu una forte sensazione tridimensionale, chì hè vivace, soprattuttu per certi alimenti delicati, chì ponu assicurà megliu a so bellezza è l'eleganza.
Dunque, quale macchina di imballaggio in vacuum deve esse sceltu, o l'apparecchi apprupriati è l'equipaggiu deve esse sceltu secondu i vostri bisogni, per creà più diritti per voi stessu, per assicurà chì a linea di produzzione di imballaggi alimentari funziona bè, è hè impussibile di sbaglià. in u prucessu di pruduzzioni.È i periculi di fallimenti cumuni, utteneranu grandi benefici per a cumpagnia.


Postu tempu: Apr-08-2022